Recés per a grups d’adults

L’equip motor de la delegació
d’Evangelització i Apostolat Seglar
del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat
organitza, el dissabte 21 de març de
2020, a les 10 h. un recés per a grups
parroquials d’adults.
Lloc: casa de l’Església de sant Feliu de
Llobregat.
Els insteressats, poseu-vos en contacte
amb en Jordi López
(telèfon 645 116 920)

Escapada a Burgos

El grup de Taizé de la parròquia
organitza una sortida per als dies 14
i 15 de març a Burgos per visitar la
catedral i el monestir trapense de San
Pedro de Cardeña. Pel camí, també
es visitarà la ciutat de Saragossa i la
basílica del Pilar.
Per a més informació, poseu-vos en
contacte amb en Carles Juaní
(telèfon 616 26 62 32)

Capelles de la Miraculosa

Fa molts anys que les Germanes Paüles van promoure a Olesa la devoció a la Mare de Déu, sota l’advocació de la Miraculosa. En capelletes que visitaven les famílies es va anar estenent aquesta devoció fins a ésser una tradició entranyable que encara continua.
Quan la tardor passada, atenent la salut i el benestar de  les Germanes, elles ens van haver de deixar, es va plantejar la continuïtat de la visita domiciliària de les capelletes i totes les persones consultades van estar d’acord en continuar-la. Era el moment de renovar la Junta, tasca que ja  feia molts anys que duien a terme unes senyores amb una dedicació exemplar. Reunides totes les zeladores, d’acord amb els Estatuts, la Junta es va renovar.
Mn. Esteve n’és el consiliari, la senyora Anna M. Hurtado va acceptar ser-ne la presidenta, la senyora Pilar Temporal, la tresorera i quatre senyores més en són vocals.
Els primers acords que es van prendre van ser els relatius a l’actualització necessària de les rutes de visita i l’absoluta transparència en la recollida i els criteris de distribució de les almoines. Aquestes, les germanes sempre les van dedicar a benefici dels més necessitats i així ho continuarem fent,  per això, el gruix de les mateixes es lliurarà al Voluntariat Vicencià i a Càrites.
La seu social de les capelletes és la Parròquia. Si necessiteu més informació, us la facilitarem amb molt de gust. Pilar Temporal tel. 676756216
Actualment 28 capelletes visiten unes quatre-centes famílies.
Que la Mare de Déu, sota l’advocació de la Miraculosa, protegeixi les nostres llars i tots els olesans.

Grup de joves

La parròquia d’Olesa de Montserrat ofereix als adolescents i joves la possibilitat de formar part de grups on es comparteix la fe i es creix en un ambient de respecte i amistat.
“Al Regne del cel li passa com a un tresor amagat en un camp: quan un home el troba, l’amaga i, ple de joia, se’n va, ven tot el que té i compra aquell camp” (Mt 13,44).
L’Església té un tresor, però no el té amagat sinó que el mostra. Aquest tresor és Jesucrist.
L’Església vol compartir Jesucrist amb tothom qui el busca -ja sigui conscientment o bé sense saber-ho-.
La parròquia d’Olesa de Montserrat ofereix als adolescents i joves grups on es comparteix aquest “tresor amagat”. Però aquest “tresor”, quan es comparteix, deixa de ser amagat i queda al descobert, expandint joia i felicitat.

Per més informació Sr. Jordi López tl. (645116920)

Peregrinació a Terra Santa

Des de Càritas parroquial i juntament amb la parròquia, s’organitza per al proper estiu una peregrinació a Terra
Santa. El viatge, de 8 dies de durada, permetrà recórrer els passos de Jesús per la seva terra i descobrir els espais
sagrats que, durant segles, l’Església ha venerat.

INSCRIPCIONS
Parròquia de Sta. Maria (Despatx de Càritas): dimecres i divendres de 18h a 20h.

Trobada arxiprestal

Diumenge 26 de gener de 2020
Parròquia Santa Maria d’Olesa de Montserrat
10.00 Acollida i pregaria.
10.15 Conferència per Glòria Barrete i Vélez.
          “Renovació eclesial amb el Papa Francesc”
11.15 Taula rodona.
12.30 Eucaristia.
14.00 Dinar de germanor.
15.00 Pel·lícula.
16.30 Vespres i comiat.

Si estàs interessats en assistir, truca al 640261174 (Josep Oriol Vinyals).