El Bisbat de Vic

El Bisbat de Vic presenta el Sínode Diocesà a Osona Sud

El proper dissabte, dia 2 de novembre, el Bisbat de Vic presentarà el Sínode Diocesà a l’arxiprestat de Guilleries-Congost, a la zona d’Osona Sud, en un acte obert al públic i en el qual hi és convidat tothom. L’acte de presentació del Sínode consta de diverses parts. A partir de les 16.30 h, al Seminari de Vic, es durà a terme la primera part de la presentació, amb un vídeo explicatiu i diverses intervencions. Tot seguit, a les 18.00 h, i com a moment central, el bisbe Romà Casanova presidirà una missa (l’única que tindrà lloc el proper dissabte en tot l’arxiprestat) i, per a acabar, al mateix Seminari, se celebrarà la darrera part de l’acte de presentació del Sínode, amb més intervencions i un piscolabis per a tots els assistents.

Bisbat de Vic, 30 octubre 19

<< Anar a la pàgina de notícies